Cuti-cuti Penang (27/1/12)

Siti Norshimah Md Yasan | Sunday, February 12, 2012 |
Hai! Apa khabau semua?(wah... cakap Melaka ke pulak)... sihat semua? Cik Siti kat sini al-hamdullillah... 2,3 minggu ni agak bz dengan cuti-cuti Malaysia. Tahun baru cina yang lalu Cik Siti balik kampung... lepas tu 27/1 gi Penang. Rombongan Cik Kiah. Memang dah lama tak jejak kaki kat Penang. pas tu minggu lepas lak pergi PD. la ni cheq nak cite sikit pasal gi Penang tampoh hari... malas nak cite panjang, jom layan gambau ni...




Pemandangan Pulau Pinang dari Bukit Bendera...


Putera-puteri Cik Siti dengan sepupu mereka...


Muzium Perang.... yang terletak di atas bukit.


Mencuba bakat ambil gambar... main belasah jer..


Senja di Batu Feringgi


Aktiviti membeli jeruk... Cik Siti tak banyak beli sebab memang minat dengan jeruk ni... cuma beli sikit...


Kat Padang Kota... menjamu rojak pasembur... tak sempat nak snap gambar rojak sebab dah lapar...

Pengalaman ke Penang memang seronok sebab rombongan tu kebanyakkan sedare mare je... itu yang tak kisah sangat...

Nanti Cik Siti cerita lak cuti kat PD ye.

4 comments:

  1. Memang cuti sakan ni
    Tunggu nengok gambar PD nanti

    ReplyDelete
  2. Alahai. lamanya tak ke Penang! last jenjalan dulu masa rombongan sekolah darjah 6~ wehhu. itulah 1st and last ke bukit bendera.. hee.

    ReplyDelete
  3. comel2 anak2 bila dapat jalan..moh la pula ke House of Magic Potions Taman Royal Lily, Tanah Rata, CH

    ReplyDelete
  4. selamat siang sahabat..

    sedikit berbagi inspirasi siang...

    "belajar dari filosofi semut:
    sesibuk apapun ia mencoba bertanya tentang kabar saudaranya atau hanya sekedar melempar senyum.
    sebab senyum adalah hiasan terindah dari setiap raut muka seseorang.."

    sudahkah anda tersenyum dengan saudaramu?

    mari berbagi semangat serta senyum terindah kita untuk meyambut siang yang meski panas tapi kita tetap dingin dengan hati kita yang penuh dengan cinta sesama saudara..^^
    kami tunggu kunjungannya ya http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page