Puan CT Jenguk Cik CT

Siti Norshimah Md Yasan | Sunday, May 26, 2013 | 9 Comments so far

kredit dari google

Wah!!!!  betapa bertuahnya Cik Siti bila melihatkan komentar yang ditinggalkan oleh blogger terkenal Puan Siti Delima.  Memang minat sangat dengan dia.  Beliau merupakan blogger terkenal dan boleh dikatakan saban bulan resepi dan hidangannya menghiasi majalah terkenal seperti majalah RASA.

Kalau jenguk blog beliau Dari Dapur Siti memang teruja dengan resepi dan hidangan yang dipaparkan.  kalau mana yang lapar pun boleh kenyang tengok blog beliau.  foodography yang dihasilkan memang teruja le kita tengok.

Apa pun Cik Siti berterima kasih sangat kepada Puan Siti Delima yang sanggup bertandang di teratak Cik Siti ni.

Kepada pembaca yang ingin berkenalan dengan Puan Siti Delima, jom terjah blog beliau.


21 Mei 2009

Siti Norshimah Md Yasan | Sunday, May 26, 2013 | 1 Comments
salam semua!!!!

dah agak bersarang dah teratak Cik Siti ni. Dah tak larat nak kuak dan dah larat nak sapu.  Namun apa pun bak kata orang "sikit-sikit lama-lama jadi bukit".  Maka dengan perlahan le Cik Siti nak sapu teratak yang dah lama tak berpenghuni.

Erm..... diam tak diam 21 mei lepas 4 tahun genap teratak Bayu Kenangan di alam maya.  dah empat tahun dah.  kalau budak tu dah berlari sakan.  Tapi Cik siti masih merangkak lagi.  yelah, tenggelam celup. macam biskut Chipsmore.

banyak cerita yang terkumpul dan banyak juga yang Cik Siti nak bercerita.  Al-maklumlah.... rasanya dah 2 bulan tak membebel dalam teratak ni.  nak singgah blog Adik Nita, En Tehr dan dinda Cik Siti pun tak berkesempatan.

Tak lupa kepada Adik Nita yang telah menghantar buah tangan hari tu tak kesempatan nak publish entri.  dikesempatan ini Cik Siti nak ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi berikan buah tangan dari bandung tu. Cik Siti anggap hadiah sempena hari jadi Bayu Kenangan. (Terharu sangat)

Pergi seberang membawa bekalan
Sayang bekalan hilang dilautan
 Moga berkekalan Si Bayu Kenangan
Usahlah tenggelam dan tinggal kenangan

#peringatan untuk Cik Siti....huhuhu....

Sayang sangat...... BAYU KENANGAN.....
 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page