Puan CT Jenguk Cik CT

Siti Norshimah Md Yasan | Sunday, May 26, 2013 |

kredit dari google

Wah!!!!  betapa bertuahnya Cik Siti bila melihatkan komentar yang ditinggalkan oleh blogger terkenal Puan Siti Delima.  Memang minat sangat dengan dia.  Beliau merupakan blogger terkenal dan boleh dikatakan saban bulan resepi dan hidangannya menghiasi majalah terkenal seperti majalah RASA.

Kalau jenguk blog beliau Dari Dapur Siti memang teruja dengan resepi dan hidangan yang dipaparkan.  kalau mana yang lapar pun boleh kenyang tengok blog beliau.  foodography yang dihasilkan memang teruja le kita tengok.

Apa pun Cik Siti berterima kasih sangat kepada Puan Siti Delima yang sanggup bertandang di teratak Cik Siti ni.

Kepada pembaca yang ingin berkenalan dengan Puan Siti Delima, jom terjah blog beliau.


9 comments:

  1. Blogger tak femes tinggal komen...

    ReplyDelete
  2. Nampaknya blogger femes dah perasan blog ni.. Tahniah

    ReplyDelete
  3. Salam persahabatan
    Bkn senang nak dpt perhatian blogger femes...... nanti auranya tentu berjangkit,insyaallah :D

    ReplyDelete
  4. Izzuddin Fauzi: Tak ada masalah... lg Cik Siti suka... teratak ni sentiasa terbuka

    Joe: Tks... speechless

    Dja@Sishaza: Insyaallah...

    ReplyDelete
  5. As salam

    Bolehlah terjah blog resepi tu..thanks yer cik ct

    salam perkenalan

    ReplyDelete
  6. puan ct jenguk cik ct
    macam best je baca tajuk
    hehe

    satu tanda menunjukkan blog ni memang dikenali

    ReplyDelete
  7. hafizmd : Boleh.... berbaloi kalau jengah blog dia

    Tehr: Ye ke? Eh tetiba malu le pulak

    ReplyDelete
  8. Assalamu'alaikum Ct....lama sungguh menghilang baru kini dapat bersua...jom jengah blog Kak Ummi. :D

    ReplyDelete
  9. Lama dah tak singgah jenguk akak! eh dah berwajah baru juga eh? ke memang dah lama camni tapi Nita tak perasan.. hmm

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page