Tadika.....

Siti Norshimah Md Yasan | Tuesday, May 26, 2009 |
time ni aku tadika kat segamat. Tadika cina lagi. masa tu nak dapat tadika utk dpt tadika kat tempat aku memang tak ada. jadi yang terdekat tadika cina. masa tu tak ramai bebudak melayu. yang aku ingat ada 3 orang je. aku, najib dengan minah. cikgu melayu ada sorang. cikgu Hajar. best betul masa tu. belajar bahasa cina yang sekarang aku pun dah lupa.... hehehe.....yang bestnya mak aku cite time ni aku memang rapat dengan ayah aku. bila dia anta aku gi tadika aku akan pastikan yang dia tidak akan balik. kalau aku tak nampak batang idung ayah aku gerenti aku keliling sekolah......... hahahaha.....

No comments:

Post a Comment

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page