Aku Tak Tahu

Siti Norshimah Md Yasan | Sunday, January 24, 2010 |
Entahlah... kenapa dengan blog Bayu Kenangan ni. Cik Siti yang tak tetap pendirian atau memang hobi cik siti yang suka tukar-tukar rumah... he...he... pantang tengok yang cantik sikit. mulalah nak yang itu.. nak yang ini... sampaikan cik Siti pun dah lupa macam mana rumah asal cik Siti ni. mungkin adik cik Siti yang selalu jenguk ke blog ni pening kepala... nasiblah... biasa ambil gambar bunga... kali ni suka lak nak ambil gambar buah... korang layan jelah telatah cik Siti ni....


2 comments:

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page