Hasil Keras Tangan Kad Raya Opis

Siti Norshimah Md Yasan | Sunday, July 20, 2014 |
Salam bertemu kembali...

Dah lama sangat tak updated blog comel ni (perasan sangat).....Sibuk dengan persiapan raya dan menyiapkan kad raya opis Cik Siti. Erm....Hasil keras tangan Cik Siti yang tak beberapa comel. Bukan setakat nak buat kad raya, Cik Siti buat video clip sekali.  Malas nak menaip... layan jelah apa hasil yang dah Cik Siti buat hasil keras tanyan Cik Siti...

Yang ini kad raya kami...





Yang ini kumbang-kumbang kat opis Cik Siti.... Tak ramai pun.... Enam orang je...

Dan Yang ini..... video clip yang Cik Siti hasilkan.

4 comments:

  1. hehehe. Comelnyaa kad raya tu, ada kepala2 dalam bas, dalam kereta. Kreatif sungguh.

    ReplyDelete
  2. wahwah comel2nye smua kad raya tu ! hehe

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page