family day tmpoint kepong kat PD 1

Siti Norshimah Md Yasan | Tuesday, June 30, 2009 |
ha..... ini dia pengantin baru.... second honeymoonnn....

sejak bila anak dare ni ada anak? pelik.... pelik....



sempat posing lagi tu kak Ayu dengan miza.








aktiviti malam tu, bakar ayam. tapi aku x turun sbb anak tak sihat. huhuhuhu







setengah bebudak Tmp kepong di hadapan hotel Sri Malaysia.








Tarikh: 5-7 Jun 2009








mase ni diambil waktu diorang baru sampai. walau pun pergi selepas waktu bekerja, tergambar betapa gembirannya mereka. yang jadi leader dia tu... yang belakang bercermin mata. si Mad. Is yang berada di belakang, konon yang tunjukkan yang dia tinggi. bertudung hitam, jijah. ha.... jejaka yg kat depan tu, si Hazami. dengan wajah nakal dia, kereta penuh dengan hamper dan ingin buat perancangan nak larikan hamper. baju pink kaler tu Ana dengan Mira. jijah, dok call sape tu?

















1 comment:

  1. Mane gambo ko?

    Aish..tolong promote orang lain nampaknye eh...

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page