Sedih......

Siti Norshimah Md Yasan | Saturday, July 17, 2010 |

entah kenapa hati Cik Siti sedih sangat. ada masa hati Cik Siti geram, marah, nak nangis pun ada. semuanya kalau di gaul sebati boleh jadi meletup. tapi cik Siti buat masa sekarang ni boleh sabar je. sebab Cik Siti tahu setiap kesabaran itu ada hikmahnye. Cik Siti bukannlah nak membuka pekung di dada tetapi cik Siti cuba nak meluahkan perasaan cik Siti yang sekarang ni macam tunggang-langgang. namun cik Siti tahu kesabaran itu ada hadnye. tapi cik Siti ni jenis malas nak ambil tahu walhal cik Siti yang menjadi mangsa. Tak apalah.... cik Siti selalu je mengalah. tapi bila kita selalu mengalah orang ambil kesempatan atas kite. buk! tepat kena kat muka cik Siti.

cik Siti bukanlah jenis yang suka mengadu. cik Siti buat hal cik Siti dan yang apa cik Siti buat selama ini ada yang menghargai dan memandang. segala apa yang terjadi pada cik Siti semuanya cik Siti ambil sebagai pengaran dan cik Siti belajar dari apa yang telah 'dia' lakukan. cik Siti tahu, setiap manusia yang hidup dimuka bumi ini tidak lari dengan kesilapan walau pun kite rasa begitu sempurna dan berhati-hati. dan bila kite merasa yang kite begitu sempurna sebenarnya kite banyak kekurangan.

cik Siti pegang satu. cik Siti terima apa yang berlaku dan cik Siti akan belajar dan terus belajar. belajar cara bagaimana untuk tidak ambil peduli dengan orang buat hal dengan cik Siti.....

Cik Siti tengah sedih ni.....hu...hu....hu.... rasa cam nak gi jenjalan je nak releasekan tension ni.....

No comments:

Post a Comment

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page