Musim Cuti Sekolah Yang sibuk

Siti Norshimah Md Yasan | Sunday, November 24, 2013 |
"Kompang dipalu pengantin baru, duduk bersanding tersipu malu"

                                  Kredit dari face book beliau..

Bila sampai je musim cuti sekolah maka misi menghadiri kenduri walimatulurus kian bermula.  Bulan 12 ni bulan yang paling sibuk.  ada 3 atau 4 jemputan kahwin yang perlu dihadiri.  Dan bukan calang-calang yang kahwin.  semuanya sepupu sepapat. 

7/12 Cik Siti akan pergi ke Johor Bahru menghadiri sepupu Cik Siti yang bakal mengakhiri zaman bujangnya.  memang dah lama tak ke sana.  kepala dah plan, balik nanti nak singgah Air Hitam.  Saja nak cuci mata.  He...he...he...

14/12 pulak sepupu Cik abang pulak yang kahwin.  Nasib baik dekat dengan rumah je.  dan buat kat dewan.  Senang sikit.  Erm.... 

22/12 dipelawa menghantar pengantin di Sabak Bernam.  Laluan ni pun best juga.  Boleh cuci mata sepanjang perjalanan.  kena pulak lalu Sekinchan dan Sungai Besar.  boleh window shopping sekali.... (Sambil menyelam minum air)

Kepada sesiapa yang naik pelamin "Selamat Pengantin Baru" Cik Siti ucapkan.

Terutama sekali kepada rakan sekerja Cik Siti

NORASHIKIN yang bernikah hari ini 24 November 2013 dengan suami tercinta  NIZAM semoga kekal ke akhir hayat.  

Maaf tidak dapat menghadiri majlis yang meriah tu.... Tahniah kalian....



Nampaknya kena tanda dalam kalendar ni....

Kepada Adik Ekin... Lagu ni khas untuk anda...


2 comments:

  1. Cuti sekolah cuti untuk kenduri..

    ReplyDelete
  2. moga bahagia selamanya
    dari dunia ke akhirat sana

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page