cerita pasal makan

Siti Norshimah Md Yasan | Tuesday, July 14, 2009 |
walau apa pun, semua makanan yang ada pada hari itu memang sedap sangat. itu yang aku dengar ceritalah. tapi..... aku cerita ni pun yang sebenarnya aku sendiri yang tak makan wa....wa.... tak pe.... nanti aku balik kampung aku nak pergi Alai makan ikan bakar. aku tak kira.... aku dah lama tak pekena jeli kelapa kat sana!!!!!! nasi beriani ni memang nampak sedap. yang hakikatnya ramai yang tambah sampai 5 pinggan. ianya nampak menarik dan sedap.
satay, merupakan hidangan yang paling utama dan menu ini akan dipesan setiap kali jamuan. ada satay ayam dan daging, tapi aku suka makan satay perut. sebab dia lembut.

okey, ini kek yang kita orang beli kat secret resepi. mak oiii..... sedap tak terkira. kek ni untuk yang menyambut hari lahir pada januari hingga mei. apa yang penting nama aku tak tersenarai langsung.






Makan, memang semua manusia perlukan makan. bila sebut pasal makan, setiap orang ada makanan yang dia suka dan tidak. bagi aku apa yang penting aku kenyang. ari tu, bukanlah satu hari atau satu minggu yang lepas tapi cerita yang aku nak kongsi kat semua adalah jamuan kat opis aku satu bulan yang lepas. okey, menu ari tu memang lazat tak terkira. jom kita layan gambar yang ada.

1 comment:

  1. Memang ler name ko x tersenarai...
    Ko kan bulan 11..
    Suruh jek abg aris belikan..huahuahua...

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page