mc....mc......

Teratak pena | Tuesday, July 28, 2009 |
so sorry coz dah lama tak updated blog ni. bukan apa, sekarang ni pun masih lagi tak sihat 100%. minggu lepas je aku MC dua hari. aku tak minta, tapi doktor yang bagi. dia kata takut aku bawa penyakit kat kawan. hu...hu.... satu minggu tu lah aku tak lalu nak makan. hidung tersumbat, batuk pun macam nak semput. pas tu pulak anak aku yang kecik pulak yang berjangkit. akhirnya aku dua beranak terbaring pada hari rabu tu(Mase tu aku ambik urgent leave) sebab anak tak sihat. aku naik kerja hari jumaat. la ni selesema aku masih lagi tak baik. sorry ye. bukan H1N1. aku kat temapt kerja pakai Mask tau.

1 comment:

  1. huh...
    bahaye ni..make sure sebelum balik kg ko da ok..hehehe...
    moga cepat sehat...**dgn dak Abby pon cepat sehat gak k!**

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page