putera-puteriku...

Siti Norshimah Md Yasan | Friday, July 17, 2009 |
Untuk post kali ni kite nak kenalkan inilah putera dan puteri2 jantung hati kita. Yang sulung namanya MUHAMMAD FIRDAUS. kite panggil dia abang atau FIR. tapi yang bestnya bila kite panggil 'abang' kite dia pulak yang sahut. dia ni sensitif sikit walau pun lelaki. dia tak suka dengan keganasan. tapi bila dah sampai angin dia sakit juga bila dia pukul. lahir pada 5 mac 2004 dan seorang yang suka makan caam kite juga sebab tu muka dia pun cam kite.... yang bawah ni pulak anak kite yang nombor dua. Nama dia NUR SYAFIQAH panggil SYASYA. rupa cam lembut, tapi ganas. selalu buli abang dia. tempat kegemaran untuk lepaskan marah pada abang dia adalah rambut. sebab itu aku potong pendek rambut abang dia biar dia tak dapat tarik. suka melawa dan peramah. Lahir 26 mei 2006. muka ikut ayah, makan pun ikut ayah, serba-serbi ikut ayah. sebab tu dia ni kurus sikit.
yang kecik sekali NABILAH. panggil abby je. lahir pada 19 januari 2008. sekarang dah lasak. suke memanjat tapi.... dia manje sangat. sebab tinggal dengan kite..... buat sekarang ni ini saja buah hati kite. nak tambah? nantilah dulu.......




inilah buah hati kita yang bongsu..... masa ni gambar dia tahun lepas masa cukur jambul. yang pegang dia tu kira pangkat mak sedare... (merangkap sepupu hubby kite)

1 comment:

  1. dah besar2 anak shima...mak dia pun sama ajer besar..hehehe...

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page