Aktiviti ari ni...

Siti Norshimah Md Yasan | Saturday, April 24, 2010 |

En3 kali ni nak cite sal aktiviti yg cik Siti buat. kalau tengok gambar tu dah tentu korang ingat cik Siti ni buat aktiviti lasak. sukan futsal. he..he... kalau cerita dengan teman-teman yang kenal dan sedare gerenti dia orang gelak besau punya. yelah, dengan liang-liang lemak yang berlebihan, dengan ketinggian yang tak cukup korum dah sah memang dia orang gelak guling-gulingnye.

yelah... sebut sal sukan gerenti Cik Siti jadi orang yang paling akhir nak main. bukan apa, nanti tak pasal-pasal kena jerit. sebab apa, cik Siti ni cepat penat. Okeylah... berbalik dengan cite yang sebenaunye.

yang sebenaunye cik Siti ni bukanlah minat sangat dengan sukan futsal atau pun bola sepak ni. tapi kalau bab mengata hubby cik Siti no satu. Yelah... pasukan yg kita orang sokong lain-lain. sorang MU dan sorang lagi LIVERPOOL. tapi ptg ni dia ajak tengok dia buat latihan futsal. dahlah dengan sakit kepala bagai nak gile sebab selsema, sbb hubby cik Siti, ikutkan juge. pas tu sempat juge le bawak pom-pom team terdiri dari putera-puteri cik Siti. yang bestnya hubby cik Siti jadi penjaga gol anak-anak cik Siti bersorak cam lak ayah dia yang rebut bola....

apa-apa pun seronok juga sekali sekala tengok orang bersukan ni...

okeylah itu report cik Siti ari ni. Hidup.....(teka mana satu pasukan pilihan cik Siti)

layouts myspace

No comments:

Post a Comment

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page