Annual dinner TMpoint Kepong

Teratak pena | Sunday, June 09, 2013 |


Selamat Berjumpa lagi...

Yang sebenarnya cerita dah lama dah.  cuma tak ada masa je nak kongsi.  20 April lalu Cik Siti berkesempatan yang paling senang cerita diberi mandat oleh Boss Cik Siti untuk menganjurkan majlis makan malam TMpoint Kepong.  Yang sebenarnya inilah julung kali dibuat dan Cik Siti merasakan cukup bertuah bila boss berikan kepercayaan untuk Cik Siti menganjurkan majlis ni.  Namun tanpa usaha semua pihak termasuk boss juga majlis tu dah tentu tak dapat dijalankan.  Apa yang penting tu tekad dan usahasama.  Apa yang penting? kerjasama.

Majlis makan malam tu dibuat di Felda D'saji KL. Tema malam tu merah dan biru.  sebelum tekad nak tempah tempat cuak juga.  manalah tau tarikh yang Cik Siti pilih tu waktu pilihanraya.  Tak ke naya.
Majli tu dibuat untuk memberi penghargaan kepada semua staff yang telah berjaya pada tahun 2012.  Tahiah diucapkan.  eh hem.... temasuk Cik Siti juga.  Tahniah kepada diri sendiri. sebab 3 kali  naik pentas malam tu.  bling!bling! mata Cik Siti.  sebab semua tu memang tak sangka.

Dan yang paling tak sangka cabutan bertuah tu.  sebab Cik Siti ni bukanlah jenis orang yang bertuah.  Namun best staff payment dan juara kuiz pun Cik Siti tak sangka.  Malam tu juga rakan-rakan dok usya juga buat game.  yelah.... dari tak buat apa.  Nak karaoke? sume pakat tak nak. Jadi main game jelah.  Namun yang bestnya.... annual dinner ni Cik Siti ajak keluarga join sekali. Makanya Cik Siti bawalah Cik Abang, anak dan dinda Cik Siti... Cik Nurul untuk turut serta.

Tapi... tak semua yang berjalan dengan apa yang diharapkan.  Sebab masa menyanyikan lagu 'Sahabat' kena dok baling tepung.  huhuhu sakit kepala Cik Siti bila bungkusan tepung tu betul-betul kena kepala Cik Siti. kalau korang nak tengok boleh ke You Tube dan taip TMpoint Kepong. malu esh! tapi okey juga sebab dalam you tube boleh dikatakan Cik Siti tak nampak.  kalau tidak mahu satu dunia tahu...Hahaha...(Gelak jahat)

Penghargaan buat staff yang terbaik.  Dan salah satunya Cik Siti punya.  Tak sangka sangat... Terharu....

Boss Cik Siti disamping goodies untuk staff dan family.... semua yang datang tidak dengan tangan kosong. sekurang-kurangnya mereka balik dengan hadiah.

hadiah cabutan bertuah.... dan salah satu Cik Siti juga yang dapat. Al-hamdulillah... Cik Siti dapat multi cooker.... ah.... boleh buat bubur lambuk macam ni...

Yang ni pulak Cik Siti menang kuiz.  Tak sangka betul... hadiah yang dapat pun tak calang.  set body shop.

Inilah dia sebahagian staff yang dapat hadirkan diri.  bergambar bersama dengan State Manager.  Thanks En Nat yang sudi hadir.

Okeylah... Cik Siti berikan link untuk apa yang berlaku malam tu.... TMpoint Kepong annual Dinner

korang tengoklah sendiri....

Nampaknya dah terlebih membebel ni.... semua gambar tu ehsan dari supervisor Cik Siti. Puan Reniah... Terima kasin dengan gambar-gambar tu....

okey.... adios.... sweet dream semua....

3 comments:

  1. wah, ada adegan makan2 la
    rugi pulak tak sempat join
    hehe

    ReplyDelete
  2. HEHE. Kelakar tengok part baling-baling tepung ni! dahla semua tengah cantik cantiks plus hepi-hepi nyanyi. Kena pulak baling putih gitu. Aduhai sabar jerlahh. Tapi takpe, benda yang macam ni sebenarnya lagi mengeratkan hubungan tu sesama opismate

    =)

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page