corat-coret aidilfitri 2009

Siti Norshimah Md Yasan | Tuesday, October 06, 2009 |
Bunga Mawar penuh berduri,
Dipetik puteri ke dalam raga
Corat-coret diaidilfitri,
untuk santapan seisi keluarga

Agaknya mungkin masih belum terlambat untuk meraikan Syawal. Rayakan sebulan. Jadi untuk post kali layankanlah gambar yang aku dapat snap ari tu. Itu pun adik aku yang jadi jurugambar. Layanlah gambar-gambar kandid yang diambil ari tu...
Ibu.... kalau Abby menyapu sampai satu ghumah ni boleh dapat upah lebih tak???? Abby tengah ghajin ni.

Dua puluh sen boleh simpan dalam poket a.... kalau 20 inggit kite nak. nak beli kete kontrol.... bolehkan?

Ala.... Syaya.... kenapa bank inkan duit ghaya dalam akaun Syaya. Bukan ke abang bagi tau bank inkan dalam akaun abang.... habislah duit aku......wa.....wa....

Please..... Syaya nak duit ghaya nak beli lipstik Maybline. dapat 2 inggit pun jadilah. yang lebih kite minta kat ibu. Please.......

Beli-beli kepek tinggal sikit je. 2 inggit setelap. mey lah kakak... meylah abang.... beli-beli. murah je ni.

Tima kasih nanti datang lagi. ye.....


Ha.... kakak sorokkan duit ghaya saya dalam ni ye... kabo pada ibu nanti. tak baik tau buat Abby macam ni.
Sayang kakak.... Nanti kite kongsi duit ghaya ye. duit abang yang kakak bank inkan tu kite kongsi dua ye....he....he....cian abang.












No comments:

Post a Comment

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page