Kene tag dengan Adik sendiri

Siti Norshimah Md Yasan | Wednesday, November 10, 2010 |
Waaa.......... ribut tak de angin tak de cik Siti kena tag dengan adik sendiri... hey Cik Izah ni... nasib baik le dok jenjalan kat blog dia... bukan tak nak buat sumpah cik Siti tak tahu... saje kan????

Bukan satu... tapi 2 tag kene jawab... okey pepehal layan dulu tag yang pertama:

TAG 1 : We are Friends rite ?

1)Kamu kawan saya, kan?
Ermmmm memang kawan pun... bukan setakat kawan jer...(hish! ingat lak masa anak dara tengok wayang sama-sama)- dialah yang ajar Cik Siti tengok wayang

2)y kamu mahu jadi kawan saya?
sebab kite sesama pompuan.... blh kongsi rahsia dan cerita....

3. give me 5 reason y u supposed to be gud blogger
ini yang best...
a)sebab tempat nak luahkan perasaan
b)tempat Cik Siti simpan kenangan
c)sebab cik Siti suka menulis
d)nak cari kawan
e)isi masa lapang...

nak tag pada:
Cik Anita
Cik Shiemah

Okey... tag yang ke2 ni panjang ckit... nak kene study tol-tol...

TAG 2 : MENCARI IDENTITI YANG HILANG !
"once you have tagged, you are supposed to write a note 25 random, facts, habit, or goal about you? at the end, choose 25 people to be tagged, you have to tagged a person who tagged you...if i tag you, its because i want to know about you"

okey.... ini dia yang telah cik Siti listkan

1)Name Cik Siti...Siti norshimah md yasan
2)dah kawennnn.... (siapa nak ngorat jangan mimpi ye...)
3)diam tak diam anak dah 3... nak tambah satu lagi? nanti dulu ye..
4)Cik Siti kawen pilihan keluarga.... bukan kerana suka sama suka(ingat masa kecik Cik Siti suka gadoh ngan dia)
5)adik beradik 3 orang...semua pompuan
6)Adik beradik hubby 3 juge... sume lelaki...hehehehe
7)Cik Siti sekolah sampai tingkatan 6 jer... sob..sob...sob...
8)Cik Siti anak yatim... ayah dah lama meninggal... masa Cik Siti umur 17 tahun.
9)umur skg 33 baru sambut 6/11 ari tu....
10)dulu masa sekolah rendah cita-cita nak jadi wartawan, cikgu atau kerani...
11)last-last jadi kerani... kat TM (korang mesti tau...)
12)Cik Siti teringin nak gi langkawi... last pergi masa arwah ayah ada lagi.. itulah first time gi
13)Cik Siti suka menulis.....
14)pernah terbitkan Novel bertajuk 'Masihkah ada kasih' tapi sampai sekarang tak de rezeki(tak dapat royalti)-huhuhu tak laku kot?
15)Cik Siti sekolah semua dalam negeri johor.... Tadika, rendah menengah dan tingkatan 6
16)Tapi Cik Siti lahir kat melaka....
17)Hari pertama sekolah darjah satu nenek hantar... hehehe...
18)selalu kene buli dengan pak dare masa kecik.... my hubby to....
19)Cik Siti masuk panggung wayang masa umur Cik Siti 24 tahun... kuno tol...
20) ramai pelanggan Cik Siti kata Cik Siti ni keturunan cine ke? wal hal diorang tengok anak Cik Siti jer
21)Cik Siti teringin nak beli rumah.... rumah teres kalau ada rezeki
22)Cik Siti nak terbitkan novel lagi....tgh kumpulkan semangat
23)Masih fobia bawa kereta lepas kemalangan mase nak anta anak( Bukan salah Cik Siti. orang langgar belakang masa cik Siti nak masuk simpang)
24)Cik Siti suka sangat makan pedas.... kalau tak de pedas tak leh idup
25)Cik Siti sayang semue.... family....sedare....kawan-kawan.....muaks

FUH! selesai akhirnya.....
yang ini Cik Siti tag pada semua follower Cik Siti.... jawab jangan tak jawab ye...

5 comments:

  1. rupanya penulis novel cik siti ni
    tak apa la dah tak ada rezeki, cuba lagi dan lagi hingga berjaya

    ReplyDelete
  2. eh Anita kene tag!!hihi
    pusing2 sini baru perasan. Mekasih Cik Siti! Nanti kejap lagi Nita jawab yee.. :P

    eh pernah tulis novel? NAK BACA... mana nak cari buku? ada terbit lg x?

    ReplyDelete
  3. sekolah kat johor??? sekolah mane?

    ReplyDelete
  4. yan pun ade menulis..
    hasrat nak publishkan jugak.. tp lembap giler nak compilekn semua huhuhu..

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page