Tak Semua Blogger Suka Dengan Kita

Siti Norshimah Md Yasan | Saturday, November 13, 2010 |
Selagi bernama manusia.... hati dan perasaan memang kita tak boleh jangka...pernahkah terfikir akan kita tidak boleh memuaskan hati setiap manusia.... Namun walau pun ada yang tidak suka dengan kita itu tidak bermakna kita ni jahat, kan? sedih-sedih pun leh lawak lagi....



walau apa yang terjadi dan apa pandangan orang Cik Siti tidak akan putus asa... dan tidak akan berganjak dari dunia blog ini... dan Cik Siti anggap semua itu CHAAAALLLLEEEGE................. Cik Siti! CHAIYOK!


Gambar ehsan dari google

Cik Siti tengah BLURRRRR.... Nak release tensen jap... masa nak BW

6 comments:

  1. yups
    tak semua suka
    tapi tak kisah, kita buat apa yang kita suka je
    hehehe

    ReplyDelete
  2. ermm takpela...
    tak sangka kan dlm dunia blogging nipun orang boleh berhasad dengki & benci membenci.. manusia..

    keep on blogging.. klu rase ade yg tak suke dgn akak... takpe yan masih sudi kawan ngan akak yerk hehehe

    ReplyDelete
  3. buat bodo jek dengan mereka yang x suke tu..bukan kacau life dieorg ponn...

    ReplyDelete
  4. biasalah kak, mana-mana kita pergi mesti ada cabaran dia. Yang penting kita kuat hadapi semua tu. Biarlah apa orang nak kata, kita kenal siapa kita. Semoga tabah! :)

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page