Apakah Ini Tandanya?

Siti Norshimah Md Yasan | Wednesday, October 05, 2011 |
salam semua... nampak dah bersarang sangat teratak Cik Siti ni.

Bukan apa, anak nak peksa akhir tahun itu yang sibuk dengan dia tu. Tak lama lagi dah nak peksa, tak tahulah dia boleh buat atau pun tidak. yang penting usaha.


Selain dari itu, ada sebab kenapa Cik Siti kurangkan blogging ni.
sebab apa? kesihatan mata yang tidak mengiszinkan. bukan sebab sakit mata,
sebab sekarang ni Cik Siti nak baca papan tanda yang jauh seratus meter dah
berdouble lak. huhuhu apakah ini tandanya yang Cik Siti akan rabun jauh?

Mahukan tidak, saban hari Cik Siti mengadap komputer selama 12 jam di opis. lepas tu luangkan masa lak kat rumah satu jam. mahu mata tu tak nak angkat bendera putih. letih katanya. kalau dia boleh bercakap mahu sahaja dia melaung "AKU NAK REHAT!!!!!"

Minta maaflah kalau sejak akhir ni aktiviti Cik Siti berkurangan. Hish! macam biskut, kan Cik Siti ni....apa pun kepada yang sudi singgah terima kasih banyak-banyak....

6 comments:

  1. Ha ha.. aysik tgk komputer mmg berdouble mata jadiknya. Kawe pun main curik-curik gak. dan kalu hujung minggu biasanya off abis. :wink:
    tapi kalu nak elak blog bersarang, kena taip2 laju2 he he. Kalau dapat siap 2 artikel dalam masa 10 minit pun bagus gak.

    ReplyDelete
  2. belog bersawang tak apa kak, boleh sapu bersihakn masa rajin2..yang penting jangan berkubur. :)

    ReplyDelete
  3. betul tu
    mata pun nak rehat gak
    ingat nak tidur awal la malam ni
    ambil rehat

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page