Menangis tak berlagu...

Siti Norshimah Md Yasan | Wednesday, October 19, 2011 |
wordless tu ada kena mengena dengan Cik Siti sekarang ni.... hujan yang lebat tu ibarat air mata Cik Siti sekarang ni.wa....wa.... blog tinta pena Cik Siti dah hilang, konon nak u/grade jadinya dah kosong! semuanya kosong. dari entri hingga ke follower Cik Siti... jadinya.... terpaksa bermula daripertengahan... walau pun jatuh yang pasti Cik Siti akan bangkit untuk meneruskan perjuangan!

Hidup Bayu Kenangan! opsss, Hidup teratak pena!

Da.... hati tengah gundah gulana...

4 comments:

  1. ooo
    pasal blog hilang rupanya
    eh, tak boleh nak dapatkan semula ke?

    ReplyDelete
  2. Hilang??

    Nita tak paham lah kak.. Ini macam oke jer??

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page