Cuti Sekolah...

Siti Norshimah Md Yasan | Sunday, May 27, 2012 |

selamat bercuti kepada semua pelajar-pelajar... anak Cik Siti bukan main lagi bila hari jumaat sebab cuti sekolah sudah bermula. dua minggu pulak tu.

hari jumaat lepas Cik Siti ke KLIA menjemput bonda Cik Siti balik dari umrah.  al-hamdullillah bonda dan dinda Cik Siti, Cik Nurul sihat walafiat.  begitu juga dengan nenda Cik Siti.  pas tu Cik Siti terus je balik kampung.  Balik kampung tak de gi mana pun.... ada tak ada pegi MYDIN kat sana.  jenjalan bawa anak.  nak jejak kaki ke bandar hilir malas pulak rasanya.  dah tentu ramai orang.

la ni baru je sampai rumah.  kat sana bukan tak ada streamyx, ada.  cuma nak release tensen jap.  tengok pokok-pokok yang menghijau dan juga melantak durian yang baru gugur.

Apa pun 2 minggu ni jangan persiakan. SeLaMat BeRcUtI seMuA....

3 comments:

  1. durian?
    patut la ada bau durian dari tadi
    hehe

    ReplyDelete
  2. ha...ha...ha... sorry en tehr... nak join pun dah habis dah...

    ReplyDelete
  3. selamat bercuti pada guru-guru! tapi saya tak cuti pun.. uwaaaa! cedih-cedih..

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page