Kalau sudah Obses

Siti Norshimah Md Yasan | Sunday, May 20, 2012 |
Okey... nak cerita kisah puteri Cik Siti yang kecik sekali... Si Abby. masa tu dia tengah syok sangat tido. kita buka lampu tak sedar. mula-mula Cik Siti ingat dia masih berjaga sebab kasut kat tangan dia. senyap dan tak bergerak
Cik Siti panggil: "Dik...Dik...." Dia senyap. Takkan dah tido kot? habis kasut kat tangan?
Cik Siti datang dekat. memang dia dah tido! punyalah letih dia bermain. sampai kasut pun tak sempat nak letak. Cik Siti geleng kepala sambil tergelak... hai... adik...adik...
Comei tak dia?

5 comments:

  1. Ni nanti dah besar mesti suka beli kasut kang...hehehe

    ReplyDelete
  2. Kasut baru ni
    Tapi nampak macam tinggi sangat la

    ReplyDelete
  3. memang comel puteri Kak Siti ni..hee. Dah besaq ni nanti memang melaram pakai heels lah ni. Kalah mama dia. :)

    ReplyDelete
  4. miza: memang pun sekarang pun dah ada tanda-tanda
    Angah: itulah... lawak...lawak...
    Mr Tehr: kasut mainan dia...
    Nita: Mama dia pun tak pakai kasut tinggi

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page