Cik Siti Gila Kuasa?

Siti Norshimah Md Yasan | Friday, October 31, 2014 |

Bertemu kembali....

hari yang memenatkan... hari ni Cik Siti jadi gila kuasa... (Hahaha...Gelak jahat jap)
mahu tidak, hari ni Cik Siti buat 3 kerja.... Sebab tu Cik Siti kata yang Cik Siti ni gila kuasa.

pagi Cik Siti duduk kaunter...
tengahari Cik Siti ganti supervisor. petang lak Cik Siti pukul 6.00 petang baru buat kerja hakiki Cik Siti iaitu admin  buat punch kad dan semak filing.

kalau macam ni hari hari mahu kurus Cik Siti. Tak payah nak pening diet, kan?

okeylah...

Mahu rehatkan badan dan minda

Kuih keria penuhnya sira,
Gula melimpah manis dan pekat,
kalau kerja tidak berkira,
orang sayang gaji pun berkat.

2 comments:

  1. wah..rajinnya cik siti...kerja kerja juga, jangan lupa rehat ya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siti Hazreen: Terima Kasih.... Dah menjadi tanggungjawab...

      Delete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page