SELAMAT HARI GURU

Siti Norshimah Md Yasan | Sunday, May 15, 2011 |

16 Mei.... tarikh keramat untuk semua para guru...

Selamat hari guru semua.... setiap orang adalah guru... cuma bezanya formal atau tidak..

Dengan senyuman penuh iklas... SELAMAT HARI GURU... kepada:

1)Guru-guru di Sekolah Keb Sempang
2)Guru-guru di Sekolah keb Tenang Stesen
3)Guru-guru di Sekolah Men Dato Bentara Dalam
4)Guru-Guru di Maktab Adabi Maharani
5)Ibu saudara yang bergelar guru
6)Semua blogger yang bergelar guru
7)semua guru-guru di Malaysia
8)Semua rakyat Malaysia...


SELAMAT HARI GURU

Note: seronoknya kalau berjumpa semula dengan guru-guru...

4 comments:

  1. terima kasih terima kasih..hehe

    walaupun Nita bukan seorang guru. tapi berangan nak jadik guru boleh lah jugak kan terima kasih atas ucapan nii.. :)

    ReplyDelete
  2. salam..
    guru terawal dalam hidup kita adalah kedua ibu bapa kita
    jadi hormatilah mereka kerana tanpa mereka siapalah
    kita di dunia ini..entahkan bersekolah pun tidak kan..?

    ReplyDelete
  3. Cik Anita: walau bagaimanapun Anita pun cikgu... cikgu pada adik-adik...
    En Zulkbo: memang itu kita tak boleh sangkal... 100 persen betul

    ReplyDelete
  4. jumpa kat alam maya je boleh, cik siti
    selamat hari guru

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page