Dalam Hati Ada Taman

Siti Norshimah Md Yasan | Tuesday, August 23, 2011 |


En3 Khas Buat Adik Cik Anita...

Nak buat pengumuman bahawa kad raya sudah pun selamat sampai hari ini bertarikh 23/8/2011 jam 800 malam(masa buka peti surat) dan Cik Siti sendiri yang godek peti surat tu...

pssst! nak buat pengakuan ni, dah sepuluh tahun Cik Siti tak dapat kad raya tau. dan ini yang pertama. wah.... terharu sangat. sudah pulak tu... dapat duit raya lagi. terima kasih. nanti akak simpan bebaik kad tu.


memang tahun ni bermakna dengan kahadiran kad raya dari Adik Anita. macam mengimbau kenangan lalu lak. selalunya Cik Siti dapat e-kad, sms dan e-mail. dah lama sangat tak merasa pegang kad raya ni. terima kasih banyak-banyak.


Ginilah rupanya Kad Raya pemberian yang penuh bermakna dari Adik Anita

Terima kasih juga Cik Siti ucapkan kerana sudi membeli novel tu. Cik Siti bukanlah novelis yang terkenal macam Norhayati Ibrahim ke, Fauziah Ashari ke, sebab Cik Siti menulis pun cuma suka-suka. kalau kurang tegur ye... Cik Siti terima.


Nampaknya tak tidur malamlah kakak kau sorang ni...

P/S duit raya tu nak framekan boleh tak????

Note: Terima kasih banyakkkkkk-banyakkkkkk....

3 comments:

  1. nak juga la kad raya
    satu pun tak terima lagi ni
    huhu

    ReplyDelete
  2. adeh! kesiannya... tak pe.. belum ada rezeki lagi... tak pun minta Mrs tehr buatkan satu. :)

    ReplyDelete
  3. hehehehehehehe..

    :)

    sampai jugak kad tu. Alhamdulillah.
    semoga ikatan persahabatan kita berkekalan Kak Siti. InsyaAllah!

    maaflah..

    duit raya sikit je sebab tak ada bajettt... :P

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page