Telatah....

Siti Norshimah Md Yasan | Thursday, August 18, 2011 |
Okeylah... ari ni macam letih nak berkata-kata. layan pic bawah ni boleh tak? gambar ni Cik Siti ambil dari album dinda Cik Siti iaitu Cik Nahdatul dan Cik Nurul. Tengoklah telatah puteri kecik Cik Siti ni.... pening ada, geram ada, kelakar pun ada...


Tengoklah dia betapa komitednya dia dengan beg sekolah. kalau boleh dengan dia sekali nak masuk dalam tu. memang yang kecik ni suka dengan buku. majalah Cik Siti yang belum baca pun dia nak jadi orang pertama yang membaca... baca dengan bahasa dia le...


Aduh!!!! kita memasak kat dapur, inilah dia kerjanya bila dah masuk bilik. habis dia selongkar dan hasilnya memang memberangsangkan...habislah bedak!!!!!


Akhirnya dapat juga dia masuk ke dalam beg tu...puas dah bebel... dia buat lagu tu juga... hish!hish!hish!


pic ni ditangkap masa jamuan berbuka tahun lalu... orang lain dok makan dia dok main benda alah tu kat bawah... ah, lantaklah asal dia senyap dan berbahagia....



pic ni yang paling Cik Siti suka tengok... time ni bila dia balik kampung... sebenarnya benda alah tu dah habis, cuma dia dah dapat plastik tu dan ada saki baki maka dia pun layankan juga... dan sampai ke mata dia makan keropok tu.
kalau dia ada memang bising dan riuh rumah. kalau dia tak ada sunyi sepi je.... (kata-kata bonda Cik Siti bila Cik Siti balik kampung) balik kampung paling mereka suka sebab boleh pergi jalan...

Note: raya dah dekat... tak lama lagi dah nak balik kampung....

3 comments:

  1. alahai, dah putih melepak
    nampak mata je
    huhu

    dah nak pergi sekolah sangat dah ni, cik siti

    ReplyDelete
  2. hihihi..

    alahai..
    comel sungguh puteri cik siti ni. tapi tulah dia, bebudak kecik memang suka main bedak! geram je kalau tengok satu bilik dah putih je.. grrr..

    alahai~ kenapalah masuk dalam beg kecik tu..mungkin anak cik siti ni sebenarnya nak suh mama dia belikan kolam mandi..hehe :)

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page