Kuih raya....

Siti Norshimah Md Yasan | Saturday, August 27, 2011 |
Raya dah dekat... rasa-rasanya dah hampir 90 persent persiapan tu dah dibuat. hari ni Cik Siti last kerja. esok dah cuti. Ahad nak balik kampung. raya tahun ni Cik Siti meriah dengan kuih rasanya. lagi pun anak-anak Cik Siti dah pandai makan. kuih samprit yang di beli sekarang dah nak tinggal habuk. nasib baik beli 2 telap. kalau tidak tak tahu apa yang nak hidang kat orang. jom layan pic yang Cik Siti cilok dari goggle dengan raya yang tengah tunggu masa nak di hidangkan...

















Note: jemput datang rumah...

2 comments:

  1. Ni semua kuih raya klasik nie.. Mcm kuih batang buruk tu di kotaraya tu payah ckit nak cari. Maybe samprit sonang sikit beli dikedai. Tapi tetap tak sama mcm buat sendiri seperti di kampung dulu-dulu.. aik terkenang lagi ehhh..

    ReplyDelete
  2. gambar akhir tu saya suka, cik siti
    tapi kena sedia air la
    hehe

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page