Cabaran Web Banner dari ceym

Siti Norshimah Md Yasan | Tuesday, October 12, 2010 |

Ceym Blog!~




Okey le... entri kali nak sahut cabaran or.... nak minta tolong? he...he...he...walau bagaimana pun tawaran ni Cik Siti rasa tawaran yang hebat. sesiapa yang nak web banner boleh terjah bloh ceym
okey le.... sebelum tu, nak juge ceritakan serba ckit sal cik Siti
1)sebenarnya Cik Siti manage 2 blog. satu Bayu Kenangan dan satu lagi teratak pena
2)tapi... register atas nama bayu kenangan sebab bayu kenangan adalah blog pertama cik Siti
3)aci tak kalau boleh wat 2 in 1? sebab tak tahu nak wat cam ne.... sbb 2-2 blog tu cik Siti yang punya...

3 comments:

  1. assalamualaikum cik siti..ni ha.. banner da siap... hehe..bley dah amik kat blog saya... bley la promote2 dah..hehe..gud luck cik siti

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page