kenangan lalu.....

Siti Norshimah Md Yasan | Wednesday, October 27, 2010 |
okey... Cik Siti nak imbas kembali kenangan Cik siti masa kat sekolah menengah. masa tu Cik Siti baru je injak umur 13 tahun.... form 1 tu. masa tu tak ada phone canggih cam sekarang ni, komputer pun yang tak guna floppy disk apa lagi thumbdrive... dan kalau masa tu cik Siti nampak komputer gerenti Cik Siti jakun ye (hish! dah jauh Cik Siti merapu). masa tu tahun 1990. lama kan? dan 20 tahun....

berbalik pada cerita asal.... apa perasaan anda bila ada yang suka dengan anda? he...he...he... Cik Siti terus terang yang Cik Siti takut mula-mula. yelah... Cik Siti tidaklah cantik, bukanlah kaya. Cik Siti tak tahu apa yang diaorang pandang cik Siti sampai sanggup bagi surat dengan Cik Siti. Bukan seorang. tapi 2 orang.

Masa tu macam hish! tak caya lak ada 'balak' yang suka. tapi Cik Siti takut juga. sebab keluarga Cik Siti memang tegas. mahu tak takut.... umur setahun jagung nak kawan-kawan. tak nak cik Siti. nanti orang kata kita gatal lak.

Bila hari raya siap bagi kad raya. masa tu tak tahu nak cakap apa sebab ada orang dok nak ngorat kita. yang pasti Cik Siti tak jaswb pun yang beri. rase bangga dan seronok rasanye. ialah... adaorang suka dengan kita. Cik Siti wat tak tahu je time tu. masa tu kelas berlainan. tapi bila dah tahun berikutnya Cik Siti naik kelas dan sekelas dengan dia dan semuanya hilang dengan sendirinya.... kenangan tu cik Siti tak boleh lupa... pas tu tak siapa nakkan cik Siti... hu...hu...hu... akhirnya Cik Siti tunggu pinangangan orang... thank pada hubby yang sudi sunting cik Siti....

p/s: saje nak ingat masa lalu

2 comments:

  1. hehe. masa waktu umur muda mudi mmg besh kalau orang ada nak ngorat kita, tapi walaupun kita suka tak semsetinya kita cinta orang tu. Cuma suka-suka ada orang ngorat.hehe. betul x?

    ReplyDelete
  2. anita: betul tue... kadang-kadang kelakar bila dikenang

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page