Kartu dolu-dolu

Siti Norshimah Md Yasan | Friday, October 15, 2010 |
Bila dah meningkat usia ni teringat Cik Siti dengan kartun-kartun yang pernah cik Siti layan masa ketika dulu. waktu Cik Siti masih lagi dibangku sekolah rendah lagi. kebanyakkan kartun masa tu amat menghiburkan dan banyak memberi pengajaran. tidak seperti kartun sekarang yang lebih kepada fantasi cam barbie.... okey, malas nak cakap banyak nanti orang bising. kita layan jelah gambar kat bawah ni ye



kartun ni yang pasling Cik Siti suka si tikus dengan si kucing. si Jerry ni bukan main pasang perangkap. tapi tyak juga dapat. Cik Siti dapat juga pengajaran dari cite-cite cam ni. so..... jangan anggap orang yang lemah itu sentiasa kalah ye.



Tweety Bird ni cik Siti suka tengok sebab ni comel. dah lak tu pelat. 'I Taw I Taw A Puty Cat'... ha...ha... trademark tu yang mahal.




Bugs Bunny telatah dia memang menghiburkan. ada saja helah dan kebijaksanaan dia.



Smurf kartun yang tak mis Cik Siti tengok. si kerdil warna biru ni banyak terapkan kemasyarakatan walau pun di garap dalam kartun. comel tu diaorang ni

he...he... itu jelah ye....

1 comment:

  1. shomey.. kite pun suke lukis kartun.. :)

    http://puterikucing.blogspot.com/2010/10/mari-melukis-bersama-saya.html

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page