Balik Kampung Time.....

Siti Norshimah Md Yasan | Saturday, June 04, 2011 |

Hari ni (sebab jam dah menunjukkan ke angka 1257 pagi bertarikh 4 Jun) Cik Siti nak balik kampung kat Melake... Cuti sekolah ni... bawaklah anak-anak balik kampung sambil bertemu dengan nenek dan moyang mereka.

Sebab musabab yang lain sudah tentu bonda mertua Cik Siti pun balik kampung juga (he...he...he... bukan ke Cik Siti kahwin dengan dua pupu?) rumah nenek Cik Abang pun depan rumah bonda Cik siti... ramai member Cik Siti kata Cik Siti bercinta macam cerita bujang lapok... main ketuk botol... ha...ha...ha...


Okeylah... untuk 2 hari ni mungkin Cik Siti berehat jap... walau pun kat kampung ada streamyx dinda Cik Siti punya tapi ada masa nak juga menikmati keindahan kehijauan kampung... tapi ada masa pun Cik Siti balun juga streamyx dia.... yang pasti Cik Siti bawak juga 'buah hati' Cik Siti ni...

okey.... kepada yang nak balik kampung atau nak bercuti tu.... berhati-hati di jalan raya.... nanti balik dari kampung Cik Siti update ye.... okey... jangan ngajuk nanti Cik Siti belanja gulan-gula...



Note: Erm... teringin lak nak makan ikan bakau

3 comments:

  1. teringin jugak nak makan ikan bakau..hehe :)

    selamat bercuti sis.. :)

    ReplyDelete
  2. hati2 memandu
    janganlah laju2

    payahnya nak bakar ikan kat sini
    [tak ada ruangan]

    ReplyDelete
  3. cik ct nak ikut huuuu...

    nnti bwa oleh ek nak tahu apa apa2 oleh2 yg istimewa d kg tu heee

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page