Header Baru

Siti Norshimah Md Yasan | Thursday, February 17, 2011 |
En3 kali ni Cik Siti nak kongsi bagaimana rasanya jika kita berjaya melakukan sesuatu yang selama ini kita idamkan... Yang sebenarnya dah lama Cik Siti download Adobe sebab geram tengok blogger yang berjaya buat header sendiri. masa minggu lepas semasa Cik Siti bawa buah hati Cik Siti pada sepupu Cik Siti untuk tengok-tengokkan maka Cik Siti suruhlah dia tengokkan adobe yang dah lama download tapi tak boleh nak bukak. jadi.... bila dia dah godek semuanya dan Cik Siti dah boleh buat Adobe tu, maka Cik Siti buatle dengan usaha sendiri.... buat try and error... mahu juling biji mata ni...


Ini hasil yang pertama yang Cik Siti dah buat. Cik Siti tak puas hati dan Cik Siti godek lagi


Tada.... hasil yang Cik Siti dah buat seperti mana header sekarang ni... banyak lagi yang perlu Cik Siti belajar lagi...

Note: Nak tunggu adik Cik Siti minta dia ajarkan apa yang patut

4 comments:

  1. tahniah..tahniah...pasni da bule edit gambau...huhuhu

    ReplyDelete
  2. langkah pertama yang cantik
    jangan ambil masa lama untuk buat langkah kedua
    hehe

    ReplyDelete
  3. nahdatulizah:TQTQ
    tehr: akan dicuba sehingga berjaya...

    ReplyDelete
  4. tahniah.. memang asyik bila dah mengadap photoshop ni... terus kan usaha..

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page