Ceria...ceria...ceria...

Siti Norshimah Md Yasan | Sunday, April 24, 2011 |

Gambar dari google

Hi semua... tak banyak nak cerita... sebab tengah menanggung sakit gigi... huhuhu... otak mati nak fikirkan en3... kalau dah okey Cik Siti updated okey.. nasib baik putera-puteri yang sudi picitkan kepala...
nak ucapkan semoga ceria semua....

4 comments:

  1. cerianya blog ni..comel sangat.. :)

    ReplyDelete
  2. huuu smoga lepkas sembuh ya huuu..

    ni mestim mlkm tadi mkn coklt byk2 tu yg skit ggi heee

    ReplyDelete
  3. pernah juga sakit gigi
    memang payah nak cakap
    rasa nak marah je semua orang kat dunia ni
    hehe

    ReplyDelete
  4. semoga cepat sembuh!

    sebabnya tau dan paham camno kalo diserang sakit gigi ni. Buat apa pun tak menjadi.. :)

    nasib baik ada anak-anak yang tersayang tolong picitkan... :)

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page