Senyum Meleret Hari Ni....

Siti Norshimah Md Yasan | Monday, April 04, 2011 |
Pagi-pagi Cik Siti ditegur oleh Boss....

"Nampak kurus. apa rahsia? dari belakang badan dah kecik." Wah.... ye ke? tak ada udang disebalik batu ke ni boss?
"Yelah.... dia tak caye."

"Betul le boss..." member Cik Siti tegur dari belakang.

Cik Siti belek badan Cik Siti... ye ke????

Biasalah... kita rasa macam biasa. segala perubahan rakan-rakan dan keluarga yang perasan. Namun bukan seorang dua yang kata macam tu...

saudara sebelah Cik Abang pun kata yang sama. lebih kurus dari anak dara. Wah! Cik Siti bangga. ramai tanya apa rahsia? Tak ada rahsia apa-apa. Cik Siti tak makan ubat diet, Cik Siti tak tahan makan, mungkin segala yang Cik Siti telan keluar balik dengan tenaga yang ada. balik pukul 9.00 malam... layan anak... lepas tu layan on9 dan pukul 12 baru tidur dan bangun pun awal... kalau sabtu dan ahad layan anak pulak. kemas ruang tamu.... bilik bersepah. kemas bilik... ruang tamu pulak yang bersepah... gitu sajalah cik Siti kalau tak kerja...
Note: bestnya kalau orang kata Cik siti dah kurus... mak dan mak mertua pun cakap perkara yang sama... kembang kempis idung ni....

5 comments:

  1. wah best cam tu cik ct.sesekli idug kembag cam bunga tak slah ah heee..

    have a nice day cik ct

    ReplyDelete
  2. Suri: he...he...he...sampai sekarang dok senyum lagi

    ReplyDelete
  3. apasal la kaum wanita ni suka benar kalau kurus melidi

    macam orang tak cukup makan je
    hehe

    jangan marah, hah!

    ReplyDelete
  4. nama pun perempuan... suka yang cantik dan menarik.... dan yang penting sahut cabaran Cik abang

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page