Hati Berbunga Riang...

Siti Norshimah Md Yasan | Tuesday, December 21, 2010 |


Hari ini, selepas Cik Siti rehat dan balik dari makan handphone cik Siti berbunya. Ayo yo.... tengok nombor macam HQ. Hati Cik Siti dah berdebar-debar... rasenya Cik Siti tak ada buat silap. Cik Siti pandang pada supervisor Cik Siti... dok pelik juga. Bila dia perkenalkan diri, Cik Siti barulah tenang. tapi tiba-tiba dia kata Tahniah! anda adalah pemenang. Cik Siti bluuurrrrr sekejap.

O... baru Cik Siti ingat Cik Siti ada masuk peraduan mencipta ikrar untuk syarikat. Cik Siti kelu lidah masa tu... tak tahu nak cakap apa. Cik Siti tulis tu pun tak ada fikir nak menang pun... saja suka-suka...

Tapi yang paling Cik Siti terkejut Ikrar yang Cik Siti cipta itu akan diguna pakai kepada semua outlet di Malaysia termasuk sabah dan sarawak... berbular biji mata Cik Siti. Diguna pakai? bayangkan sebanyak 100++ outlet akan menggunakan ikrar ini
setiap pagi... memang Cik Siti tak boleh cakap apa...


Ikrar yang dicipta itu akan mula digunakan pada 3 h/b januari ini...


memang Cik Siti tak sangka betul. cik Siti tak mengharapkan dan Cik Siti pun hampir lupa masuk peraduan tu...

note: Nak menangis pun ade....

4 comments:

  1. tahniah..tahniah..ade dapat duit tak da menang ni?huhuhu

    ReplyDelete
  2. ade juge... tp lum bg lagi... tak tahu ikrar ni bertahan tak seperti sekarang ni? 10 tahun...

    ReplyDelete
  3. tahniah2
    pasal menang/terpilih ni, tak dapat hadiah pun dah seronok
    apa lagi kalau dapat hadiah, lagi la seronok
    kan? kan? hehehe

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page