TeamWork!!!

Teratak pena | Tuesday, December 07, 2010 |


Apa yang penting?
kerjasama!!!!!
Apa yang penting?
kerjasama!!!!!
Kami tak besar dan kami tak kuat
Bila kerjasama semua jadi mudah


Rasenya ramai tahu akan lagu wonderpets kan? ada pengaran disitu.

TEAM WORK


Tidak kira di mana sahaja kita berada, kita sentiasa berada di dalam kelompok manusia. Tak kiralah dalam institusi keluarga, masyarakat bahkan ditempat kerja kita sering bertemu dengan orang lain.

apakah penting teamwork ni? Teramatlah penting. segala kerja berat akan jadi ringan. mana kerja yang ringan akan jadi cepat. Malah dengan team work juga kita oleh mengeratkan hubungan sesama insan. Apa yang penting? Idea dan pendapat akan menjadi lebih kreatif. Betul tak?

Kena pulak sekarang musim kenduri-kendara( Hish! macam le tak ada contoh lain) kalau kita seorang yang buat mahu tengahmalam tak habis punya. Kalau di kampung mereka semua bergotong-royong dalam erti kata TEAMWORK! A che che che.... Cik Siti ni kalau tak membebel tak sahkan?

Tapi memang betul. kalau kita amalkan kerjasama ni.... gerenti kita akan maju... tidak kira bangsa mahupun negara....he...he...he...

Apa pun layan lagu ni ye....



Note: Kerjasama membuahkah hasil kejayaan berganda

3 comments:

  1. bila sebut pasal teamwork then akak ada bg contoh pasal kenduri tu, mmg sesuai nak bagi contoh macam tu. Kalau tak ada kerjasama alamat apa pun tak jadi.huhu. Penat woo kenduri!
    Lagi penat kalau tengok yang datang kenduri tak tolong apa asyik duduk je, tapi kalau bab bungkus makanan laju je bekerjasama!haha..opsss.. ;D

    LAGU NI MMG CUTEee... :)

    ReplyDelete
  2. blogger juga perlu bekerjasama untuk sama2 maju
    kan? kan?
    hehehe

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page