Thumbs up untuk Rapid

Siti Norshimah Md Yasan | Friday, December 10, 2010 |

Hari ni Cik Siti balik naik bas. waktu dah malam masa tu. Ermmmm... dah pukul 8.00 malam. sampai di bus stop tak sampai lima minit tunggu bas datang. dari jauh Cik Siti dah nampak bas Rapid datang. Yezzzzer.... bas nak balik rumah. jadi sebelum Cik Siti naik abang driver pun berkata dengan kata-kata hikmah:

"Bas ni hanya untuk wanita sahaja."


Ha...ha....ha.... dengan bangganya Cik Siti naik. Cik Siti ni kan wanita? Memang Cik Siti tahu yang bas Rapid telah melancarkan bas untuk wanita dengan tag linenya

LEBIH SELESA LEBIH SELAMAT


walau pun ianya waktu percubaan selama satu bulan namun ianya satu langkah yang baik. yelah.... tempat tinggal Cik siti ni ramai warga asingnya.... ini bukan sahaja mengelakkan masalah gangguan seksual malah menngurangkan gejala jenayah yang lain seperti penyeluk saku.

Terima kasih kepada Rapid yang memberikan kemudahan ini....

Sampaikan abang bas pun bawa sopan santun.... he....he....he....

Kalau nak tahu jadualnya adalah seperti di bawah....




Note: Bahagianya menjadi seorang wanita....

3 comments:

  1. wah, ada bas untuk wanita sekarang
    harap2 tak ada lelaki yang menyamar sebagai wanita nanti
    hehehe

    ReplyDelete
  2. wahh yeke.. baru tahula pasal bas ni.. tp kt sane je yer.. kt johor tkde?? :(

    ReplyDelete
  3. tehr: walau ape pun yang driver tetap lelaki...he...he...he....

    yan: itu kena tunggu ramai warga asing...

    ReplyDelete

Dah baca sila komen ye... Terima kasih...

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

Top of page